س، ج
استفسار
1- ليه بنحتفل كل يوم 12 من الشهر القبطى للملاك ميخائيل
2- نصلى ونقول نسبحك ونباركك
عايزه افهم البركة هنا اذاى المفروض ان البركة من الاعلى رتبه الى الادنى رتبه يعنى مفبول ان الله يباركنا ولكن هل يجوز نحن ان نبارك الله
1- ليه بنحتفل كل يوم 12 من الشهر القبطى للملاك ميخائيل
2- نصلى ونقول نسبحك ونباركك
عايزه افهم البركة هنا اذاى المفروض ان البركة من الاعلى رتبه الى الادنى رتبه يعنى مفبول ان الله يباركنا ولكن هل يجوز نحن ان نبارك الله